Forum : Kameror

Romantisk text

Tänkte skicka ett gulligt sms till min kille så han känner sig lite gladare. Han är spansk, så tänkte ta en fras ifrån Enrique Iglesias låt Alguien soy yo. Så är det någon här som kan spanska? är spansk? som skulle kunna hjälpa mig vad det är för något jag skickar. Jag har fått något av texten översatt och texten är underbar! Snälla hjälp mig :)
Skapad av 579630 2008-10-03 21:23:29
Prenumerera
Tänkte skicka ett gulligt sms till min kille så han känner sig lite gladare. Han är spansk, så tänkte ta en fras ifrån Enrique Iglesias låt Alguien soy yo. Så är det någon här som kan spanska? är spansk? som skulle kunna hjälpa mig vad det är för något jag skickar. Jag har fått något av texten översatt och texten är underbar! Snälla hjälp mig :)
själv läser jag inte spanska. men jag önskar lycka till! =)
Skapat av 591127 den 2008-10-03 22:14:36
Citera
låter ju fint :) kan inte spanska.. ^^
Skapat av 595304 den 2008-10-03 22:23:05
Citera
jag kan hjälpa dej =)
Skapat av 595554 den 2008-10-04 00:26:19
Citera
1
Du måste bli medlem och logga in innan du kan posta inlägg i det här forumet.
Inlägg och kommentarer i forumet omfattas inte av Devote.se:s utgivarbevis, medlemmarna ansvarar själva för innehållet även vad gäller straffskyldighet.
Om Devote.se Annonsera pä Devote.se Kontakt Devote.se - den svenska bloggscenens mittpunkt