Miami for the win!

Herregud gott folk, nu går det undan hör. Redan 1 Februari en dag som denna o vi har redan avverkat 3/4 av vår helt fabulösa resa. Vilket jag varit lite dålig med att uppdatera omvärlden om! (Förlåt farmor Ulla, hoppas detta gör susen!) :)Sista dagen i San Diego bjöd iallafall på fint väder, bra mat o skönhäng på stranden. Innan det var dags att packa ihop, tacks för denna gången och bege oss till le flygplats. Planen var ju egentligen att vi vid den tiden redan skulle vara framme i NYC men pga. Juno the blizzard ( eller vad det nu var) fick vi åka senare samma dag istället!Så dagen efter vid 7 am anlände vi i NY. Trötta som aldrig förr, då vi vid det laget varit vakna i sådär 22 h utan sömn ... var ju inte levande någonstans!Detta resulterade sen i att vi så snabbt som möjligt tog oss till hotellet (gick sådär) och fick sova sådär 3 h innan det var dags att starta denna nya dag vid namn: Hanna's födelsedag!! Wiiiee! Tog oss snabbt ut för frulle på det svenska kondotoriet, vidare till 33rd st där vi köpte present till Hanna innan vi mötte upp henne o begav oss tillbaka till hotellet för att göra oss i ordning inför kvällen! Kvällen som började med lite skumpa på rummet innan vi begav oss ut i new york's nattliv igen! Åkte mellan ställena o bara tog in hela stunden då hjärnan min är på semester o inte är med någonstans! Heh! Morgonen efter sov vi till kl 3 pm, var lagom utvilade o redo för en halv dag i city, heh! Begav oss till en diner för någon mix av frukost/lunch. Pratade minnen o var så glada över att vi tre var samlade igen! Sen var det snabba kast, vinkade hej då till Hanna som vi nu inte kommer se igen förren vi anländer hemma i Sverige.(sjukt). Sen gick jag o Em på bio innan det ännu en gång var dags att bege sig till hotellet för att packa inför dagen efter. Dagen då det var dags att pallra sig vidare på denna enastående resa! Denna gång var det Miami som kalladeMöttes med en gång av varmt väder, magisk omgivning o god mat! Kan ju säga att om det är något som vi försöker men inte lyckas föräta oss på är det ju quesadillas. Så sjukt gott! Igår begav vi oss sen för lite frulle på Starbucks innan det var dags för playan! Så himla fint, turkost vatten o lagom varmt. ( tills blåsten körde igång vill säga). Så där spenderade vi X-antal timmar innan vi valde att gå på en härlig liten promenix i området. Passade på att kolla in restauranger för kvällen innan det var dags att gå o göra oss i ordning! Kvällen avslutades sen på en helt perfekt mexikansk restaurang vid namn Naked Taco som bjöd på mumsig fajitas o mumsiga drinkar! Som vi njöt o firade in ännu en lyckad dag på vår resemånad i detta helt magnifika land! En dag som denna har vi ännu en gång spenderat på stranden! Där det bjöds på både sol o moln! Men med bästa musik i öronen o otroligt roliga människor runt omkring att titta på, gick detta himla bra! Nu har vi tackat för oss over here, lagt oss till ro i sängen o kollar på The heat som aldrig är ett dåligt val! Imon blir det strand igen kanske downtown om vädret väljer att svika oss! Så ciao for now peeps! Ciao for now!