Digital undervisning, träning, snapchat - En vanlig dag i karantän

Heeej!Nu har jag haft digital undervisning i två veckor(!?) och det känns typ ganska så fantastiskt. Visst, det är sjukt tråkigt att inte kunna träffa ens vänner, men jag tycker att det är så skönt att ha skola hemifrån. Jag vet att supermånga klagar på hemundervisningen, men seriöst?! För första gången under ens skolgång får man ta eget ansvar och sitta hemma och plugga. Äntligen får man göra det på sitt egna sätt. Jag kan inte mer än älska det. Däremot är alla våra prov muntliga nu, vilket inte är lika najs. Man kan väl säga att jag hatar muntliga prov för det kan ibland vara väldigt svårt att komma till tals, samt att man inte riktigt hinner tänka så mycket innan man måste säga det. Hursomhelst ska jag iallafall ha ett muntligt prov i spanska på torsdag (som egentligen skulle varit skriftligt) och jag är så fruktansvärt nervös. Vi har precis börjat med en ny verbform, som vi nu ska använda oss av;/ Vad ska jag säga, lite blandade känslor om det. Förutom att gå i skolan, kan man faktiskt fortfarande gå ut och träna:) Jag har haft lite problem med min baksida (hamstring) vilket har begränsat mig en hel del. Dock har jag ändå försökt jogga lite nästan varje dag för att börja komma igång efter 1,5 vecka vila. Det går lite knapert, men imorgon ska jag på massage, så jag hoppas verkligen att det kan hjälpa.Ha en bra vecka,  Krånglar benet, så får man väl kasta?¿ När man inte kan träffa ens vänner, tycker jag att det är helt okej att öka sin genomsnittliga skärmtid med några timmar:) Vem kan motstå att facetimea och snapa med ens vänner? Inte jag iallafall