Fått mitt läkarbesked och fyllt 18 år!!

Hej på dig! 18 års dagen är en dag som jag ivrigt har väntat på sedan jag var liten och äntligen var den här. På grund av Corona kunde jag tyvärr inte fira den tillsammans med vänner, men det kan man ju alltid ta igen vid ett senare tillfälle:) Hursomhelst firade jag den tillsammans med familjen då vi åt en riktigt god middag:)  Om man skulle fråga vad de flesta ser fram emot med att fylla 18 (förutom att dra ut), så skulle det nog vara att ta körkortet. Däremot kan jag stolt säga att jag inte har börjat övningsköra ännu heheh stress.. Däremot är planen att fixa det i sommar:))) Sedan berättade jag i mitt förra inlägg att jag skulle få mitt läkarbesked om min rygg innan jag fyllde 18 och det har jag fått. Jag har nog egentligen tänkt att ta upp det i ett eget inlägg, men det dröjer kanske någon månad innan det läggs upp. En lång historia kort, kan jag nämna att den senaste röntgen som gjordes visade mer än endast diskbuktningen med diskbråcket. Rehaben kommer med största sannolikhet att ta ett bra tag till. Men en sak som jag kan göra klart för dig är att jag inte kommer att ge upp! Kramar En bild från min promenad då solen bestämde sig för att titta fram. Jag längtar verkligen efter sommaren nu:)