Träningsschema

Hej! Här kommer det utlovade träningsschemat. Jag tränar fortfarande hemma då jag inte vill börja släpa med henne till gymmet förrän hon blivit lite äldre. De tyngsta vikterna jag har är 30 kg, inte det ultimata men de får funka så länge. Se schemat nedan. Konditionsövningar (utan stopp): 1. Jogga på ställe, 30 sek2. Jumping jacks, 30 sek3. Sparka rumpa, 30 sek4. Mountain climbers, 30 sek5. Hoppande squats, 30 sek6. Indianhopp, 30 sek7. Boxning, 30 sek 8. Windmill, 30 sek 9. Hopprep, 30 sek10. Sprinting på ställe, 30 sek  Ben och rumpa:1. Squats 12 x 3, 30kg2. Raka marklyft 12 x 3, 30kg3. Utfall 12 x 3, 30kg4. Rumplyft 90 grader, 12 x 35. Enbens lyft, 12 x 3 6. Liggande lårcurl, 15 x 3, 30kg7. Sumo squats, 12 x 3, 30 kg8. Kettlebell swing, 15 x 3, 20kg Mage och rygg:1. Kettlebell side bends, 12 x 3, 20kg2. Spriderkicks, 15 x 3 3. Plankan, 45 sek x 3 4a. Sidoplanka, 30 sek x 2 b. Sidoplanka, 30 sek x 2 (a&b betyder att övningarna varvas)5. Ryggresningar med ben, 15 x 2 (lyfter både armar och ben, håller i ett andetag och sänker sedan sakta).  Avslutar alltid med 10 min stretch av de muskelområden som tränats, ex. hunden, duvan, framåtböj, stretch av axlar, bröst, armar mm.