PALMA DAG ETT

I torsdags förra veckan åkte jag och mamma till Palma. Vi har haft det så himla bra, vi fungerar väldigt bra ihop och det är jag så glad för. Vi kom hem natten till onsdag så det blev faktiskt fem dagars semester, sedan har jag jobbat till fredag men har varit ledig denna helg. I fredags var P och jag på middag hos Robin och Becca och igår åkte vi till Ekudden där det var vindstilla och sol. Vi grillade och åt första middagen på terassen för i år och satt ute tills dess att solen gick ner bakom ön utanför. Idag är det dock inte alls lika härligt ute och jag har bäddat ner mig i soffan och tänkte därför passa på att dokumentera dag för dag av Palma här på bloggen. Här kommer dag 1! Vi skulle inte flyga förrän 15.40 så jag hann att äta god frukost, städa lägenheten och packa klart i lugn och ro innan vi åkte. Vi kom fram till hotellet till klockan 20.00. Det var litet och väldigt mysigt med en innergård och läget var perfekt. Titta bara på denna vackra innergård. Jag har en sån kärlek för innergårdar!  Rummen var väldigt fina! Sängen var så skön också, stort plus.  Vi packade bara upp och sedan gick vi ut och åt middag. Min mobilkarta virrade bort oss och jag fick världens skavsår av mina skor. Tillslut satte vi oss på Mama´s/Cappucino. Vi beställde varsin "salad with prawns". Tänkte mig en sallad med grillade räkor men fick in stabbig potatissallad med kokta ägg och EN räka på. Haha.. Detta var dock enda floppen på hela resan. Gick direkt tillbaka till hotellet och somnade gott!