22 Mars

Tidig uppgång idag, redan klockan 6 ringde klockan och vid 7 satt vi redan på kaféet här nedanför och beställde frukost. Blev varsin toast med avokado idag med och en latte för mamma. Vi vaknade idag upp till klarblå himmel, så var en mycket bra dag att åka till Blue Mountains. Tåget gick klockan 8:20 och tog två timmar, jag var lite trött så somnade till några gånger innan vi kom fram. Väl framme var det minst sagt kallt och jag började nästan tvivla på om vi skulle komma hem utan frysskador haha, det blåste verkligen kallt, men väl fram vid "The three sisters" så hade vi gått oss lite varma och det blåste inte lika mycket.Under dagen har vi tagit många kort på de fantastiskt fina utsikterna över bergen, på varandra och bara allt fint vi hittat. Mycket vandrande har det blivit så vi båda har lite känningar i benen att lite träningsverk kan infinna sig imorgon. Det var en lång och fysiskt krävande dag, så på vägen hem somnade nog mamma till minst fem gånger och jag lika så. Välförtjänta av en god middag gick vi till en mysig restaurang och åt varsin "Fish and chips" och drack varsin australiensisk öl. Nu är vi tillbaka på hotellrummet och kommer nog båda slockna snart. Vädret imorgon ser lovande ut, så blir förhoppningsvis en sväng till Manly och Shelly beach.