Last day

Inlägget innehåller reklamlänkar från H&M.se Klänning - HÄRIgår var min sista heldag här i New York (för den här gången, många av er som frågar om jag ska tillbaka och ja, efter sommaren!). Jag var hemma och packade och bloggade på förmiddagen och på eftermiddagen gick jag en promenad i det härliga vädret bort mot Empire State Building och butikerna där!  Hur söta var inte dom här klänningarna från Urban Outfitters? Tycker verkligen att dom har sjukt nice kläder, framförallt här. Dom får in väldigt mycket nytt och uppdaterar alltid vilket är bra. Köpte ingen utav dom dock.  Klänning - HÄR / Bikini - HÄR / Baddräkt - HÄRSen var jag inne på H&M och såg att dom lanserat sin kollektion med Love Stories! Så mycket fina baddräket, bikinis och tillbehör. Köpte den här "strandtunikan" men kommer nog använda den mer som en vanlig klänning. Älskar den! Gillar också att dom inte snålat med storlekar för en gångs skull. Baddräkten här ovan finns i storlek 32-50!  Jag var hemma igen vid 18, och en timme senare kom F hem med sallad från Sweet Green! Vi gick upp till takterassen där vi var helt ensamma. Så mysigt med middag utomhus. Gäller att passa på att ta in allt innan jag åker :-) Kommer sakna den här utsikten! Resten av kvällen så hade vi det bara så mysigt hemma i lägis <3Inatt sov jag riktigt dåligt, vet inte varför men jag brukar typ alltid göra det dagen innan jag ska resa. En inre stress typ, haha. Mitt plan går vid 17 i eftermiddag och jag tänkte röra mig mot flygplatsen vid 14 ungefär. Det spöregnar här idag, vilket känns rätt bra haha. Då kan jag vara inne och packa ordentligt, och sen bara springa ut och köpa lite snacks till resan. Nu längtar jag hem och hoppas bara att allt går smidigt och bra, sen landar jag i Stockholm imorgon bitti svensk tid! Sååå, vi hörs mera när jag är hemma i Sverige helt enkelt. Kram på er!