Här händer det grejer

Som vanligt är det full fart på Rotorp. En vägg har blivit försedd med läkt och om bara några dagar kommer vi börja sätta panel. Nu gäller det för målarna (läs mig) att ligga i. Ca 100 brädor återstår så det är bara att kämpa på. Ikväll hamn jag ca 25 brädor och imorgon ska jag hinna detsamma. Även om det stundtals är strängt är det samtidigt fint att se utvecklingen och känna att man gör delar av jobbet själv. Med bra musik i hörlurara så går även det jobbet bra. Imorgon är det arbetsdag på kontoret men till min förtret kan jag inte somna idag. Jag har aldrig problem med att sova så jag vet att det är tillfälligt tillfälligt nog är det irriterande att klockan är strax efter halv fyra och klockan ringer 07.... Så kan de vara. Nedan följer lite bilder på huset och en bild från invigningen av gymmet. Dessvärre fotade jag aldrig gymmet men ska se om jag kan hitta lite bilder därifrån och lägga upp. Puss och kram på er , ni är bäst 💙