Lite blandade bilder från sista tiden!

Tiden rullar på i en faslig fart och snart är vi i mitten av oktober. Nedan följer lite bilder från den sista tiden.  Ovan bilder kommer från gårdagen då jag och min kollega Ervin sprang ett lopp. Vi kom ner till Båstad vid 11 tiden och åkte buss till Torekov. Klockan 12 gick startskottet för loppet och vi fick springa tillbaka till Båstad från hamnen i Torekov. 2.2 mil och det kändes som att vi bara sprang uppför och uppför och uppför. Halle da vad jobbigt men det gjorde vi bra. Och kul hade vi!  I tisdags va jag och Leva ute och åt på Bulls. Varsin hamburgare fick de bli - mums!  Jag och Hanna spenderade förra söndagen på "ön" son är ett naturreservat här i Halmstad. Där sprang vi en runda och sen fikade vi intill sjön. Väldigt mysigt.  Här är klockan drygt 4 på natten och vi hade spenderat en sen kväll hos Hanna och Johan. Mysigt! Födelsedagskalas för mina tjejkompisar. Hon som står vid brödet är Hanna och de som sitter vid bordet är Sara(till höger) och Jennie (till vänster) 🙏