Middag 2 dagar i rad

I tisdags gick jag på semester vilket firades in med att bjuda in kollegorna på grillat och jordgubbstårta. Igår kom grannarna över med sina barn och grillade. Framåt kvällningen slängde jag sen ihop en äppelpaj av några trötta äpplen. Alltid gott med något till kaffet! Två dagar av semester har gått. Igår gjorde jag verkligen inget speciellt. Sov länge och tog de lugnt- idag har jag dock haft lite att fixa. Imorgon ska vi åka till Vallarna och se buskis med Annelie, Ingmar, mamma, Jan och Anders och Helen. Imorgon är det också avslutning för Ungdrive. Känns skönt måste jag säg. För då blir det ledigt på riktigt. Vi hörs i helgen. Puss & Kram  Detta är Amina. Världens sötaste granntjej! 5 år gammal! Sebbe och min chef Carl Johan ☀️ Blandad skara av kollegor och kollegors familj. Ett glas alkoholfritt vin sitter fint ibland. Middag med grannarna igårm från vänster: Amina, Lisa, Martin, David, Sebbe och Emilia