snart påsklov! ♡

hej, imorgon efter skolan är de påsklov! UNDERBART! Har varit mycket plugg i skolan och hemma denna veckan.. Ska inte göra något speciellt på lovet utan bara vara med kompisar, chilla, festa, shoppa och lite så :) Vet inte helt vad som händer på påskafton men de löser sig säkert.. Var mycket lättare förra året när man inte behövde ha något problem alls vart jag skulle vara för då var jag i det bästa landet i hela värden, gissa, du hade rätt Australien! ;) Har precis städat mitt rum vilket var väldigt välbehövligt! Fattar inte varför det är så tråkigt att ta tag att börja och göra de, mesta del är ju bara kläder som ligger på golvet men när de är gjort blir de så mycket finare! :) Nu ska jag snart fixa hamburgare till kvällsmat eftersom mammi och syster kommer hem senare ikväll.Ha de bäst min kära präst med sin fina häst heheh rolig som alltid!