All in outside

Damn, what a weekend! Fyllde 20år i fredags, helt underbart :D Blev firande med familjen, sjukt kul att ha HELA familjen samlad!! Blev utgång i fredags och i lördags. Första gången jag går på 20+ och kan säga att det va sjukt roligare då man slapp alla "nyutgångare", lite mer moget folk :) Har även haft min debut på glasbanken, snacka om virrig men fick med mig lite vin iaf, känner mig lite äldre ska jag säga er ;)   Igår åkte jag och pojkvännen med till Norrköping där vi firade min moster som fyllde år, träffade även min gudmor som jag inte sett på evigheter och hennes lilla plutt som inte är så liten längre :)   Idag har vi varit på middag, och fixat pojkvännens bil lite..hann även med att träffa några kompisar :) Blir så mycket på en och samma gång! Nu ska vi bara mysa ner oss, kolla på Star Wars IIII och dricka lite appeltini :)   Tyvärr så blir det inga bilder då min mobil är jättestrulig(...blev iaf en bild från när jag tar tårta)! pusshej