Glädje.

Tillbaka i Örebro, känns hur bra som helst :) Stoort tack till min älskade vän som skjutsade hit mig, hon är guld värd! Hade hur kul som helst på resan!   Har inte hänt så mkt sen jag kom hit, har varit o träffat min pojkväns 4 dagar gamla systerson Alvin(...världens sötaste lilla plutt!!) sen har jag varit iväg o shoppat lite oså blev det middag hos min kära mor ♥   Nu sitter jag och älsklingen och kollar "Hitta Nemo", så himla bra! Vi har även packat resväskan för imorgon åker vi iväg på kryssning, så himla kul och åka iväg lite och bara släppa allt för en stund :) Bussen mot Stockholm går 12:10 så det gäller att vara utvilad ;)   Blev även sjukt glad idag då jag ställde mig på en "riktig" våg(...den på gymmet är ju typ tusen år gammal så den är inte precis!) och till min stora förvåning så väger jag "stadigt" under 70kg nu, ligger på 67,7kg för tillfället vilket betyder att jag har gått ner -10,3kg sen i oktober :D    Sen är det bilder på mig och älsklingen samt bilresan!