När solen går upp

Dagarna rullar på! Vill hinna så mycket som möjligt :D Kryssningen var iaf SKITROLIG, dyng sköna människor och smaskig mat (...jag höll mig till de mindre onyttiga!).   På väg till stockholm i söndags så fick jag nån slags spänning runt högra ögat, och det har hållt i sig och kan göra riktigt ont periodvis så imorgon kl 9.00 så har jag tid hos vårdcentralen, usch, blir skit nojig när det är såhär!   Har även planerat massa inför min födelsedag som är på fredag(...Hejdå tonåren!), med massa tårta utgång osv. Så himla kul att min syster m. familj kmr från Oslo och så ringde min systers barndomsvän (som är som min syster) och säger att hon kommer från Stockholm, ALLA samlade, det var länge sen! Kan sakna mina älskade systrar så sjukt mycket när jag är i Nässjö. Resten också för den delen!   Nej nu får jag sluta, en kompis ska hämta upp mig så det är bäst att jag skyndar mig ut!   En bild på min pojkvän och hans "halvkusin". Bad dem att le för ja skulle ta kort, haha lyckat!