i rastlöshetens tecken

  Vilken svordom använder du mest? jävlar, alla gånger. fast går man i skolan det blir en hel del annat också    Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  Ta bilden! Ta bilden! Ta bilden!   Vilken var den senaste filmen du såg? Såg några avsnitt desperate housewives precis om det får lov att räknas    Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?  en ny lott, det är ju givet.    Har någon någonsin kallat dig lat?  varje dag...   När var det senast någon stötte på dig?  I somras    Använder du huvtröjor? Väldigt sällan   Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält?  Berg- och dalbanor. De snabbaste såklart, även om det tar 3 år innan jag vågar testa dem.     Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?  Ja, det tror jag alla gör. Positivt som negativt.   Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut, älskar tecknat!    Vilken film kan du alla replikerna till?  inga längre??? förstår inte, var grym på sånt   När flög du senast? för ganska exakt en vecka sedan    Läser du för skojs skull?  Ja, men det blir mest tidningar nu för tiden. Böcker tar för lång tid    Pratar du några andra språk?  Engelska, och jag skulle vilja säga franska men det vore tyvär mer lögn än sanning   Försöker du alltid lära dig nya saker?  Nej, nej, nej. Men ibland.   Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  nej, är glad att jag inte gjort några. hade en period när jag ville men det var väl kanske mest bara för att jag inte fick. tycker det kan vara fint på andra men känner inte för att sitta där när jag är 45 och ha ungdomstatueringar... eller nåt i den stilen.    Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?  Nej, verkligen inte   Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?  Svenska för att jag gillar att skriva, men jag tror även att religion blir riktigt intressant   Gillar du att flyga?  Efter att jag låg inne på toalettgolvet och spydde hela resan till london kan jag inte påstå att flygning är någonting som ligger mig särskilt varm om hjärtat, nej. men jag gillar att komma fram!    Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?  Humor! Eller i alla fall förmågan att skratta åt min    Gillar du din boende-situation?  nej, hatar mitt rum och att jag sitter inlåst (okej kanske liten överdrift men typ, går liksom inte att vara någon annanstans) på 8kvm halva dygnet. Men har tak över huvudet och en säng att sova i så borde väl inte klaga (fast to be honest jag hatar att bo här)     Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?  Det beror på hur mycket roligt som händer dagen efter, mellan 6-9   Vilken är din favoritfrukt?  mango, annanas eller passionsfrukt. Helst en blandning   Hur gammal blir du nästa födelsedag? nitton, helt sinnes   Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?  Ja, det kommer och går men ja   Favoritdag? Fredag. Alltid Fredag.   Tror du på liv på andra planeter? Funderar inte så mycket på det. Varken eller,    Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Hela världen tycks göra mig arg numera, men att våran toalettdörr slutat fungera tycker jag är en resonlig anledning för att sura till (alltså det suger, man kan ju inte ha en ofungerande dörr???)   Skulle du någonsin hoppa fallskärm?  MEN JA SJÄLVKLART!!! måste bara finna någon som vill göra det med mig   Stör det dig om någon säger att den ska ringa men inte gör det? Nja, beror väl kanske på vad det handlar om. Hatar att prata i telefon i allmänhet så brukar mest vara lättad.   Har du gjort någonting olagligt någon gång? Haha som om jag skriver det här i så fall    Vilken musikkonsert var du på senast?  Way out west, minns inte vilken      Har du varit med på tv någon gång?  Haha pinsamt nog ja, men vi bör inte gå inte på när var och hur   Har du en bästis?  Ja <333333 p="">   Vilken var din bästa ålder? Nu såklart! Kan ju inte gå och älta att man blir äldre, vi har ju hela livet kvar!    Längd?  164 enligt mitt pass. Fast jag tror att jag bara är 162 egentligen.   Gillar du godis?  Har sockerförbud fram till första oktober............ fast vi har godkänt popcorn och mörk choklad haha    Vad ville du bli när du var liten?  Advokat   Vad vill du jobba med i framtiden? Polis!!!! Alltså, det verkar så himla coolt/roligt/givande/spännande och jag vet inte allt kan knappt bärga mig innan en kan söka!    Politiskt insatt?  Börjar väl bli allt mer och mer, inte så att jag är aktiv inom ett parti men vet i alla fall ungefär vad jag ska rösta på nästa år    Hur tidigt stiger du upp?  Så sent det bara går   Fobier?        När var du senast riktigt full?  Har aldrig varit riktigt full    Är du seriös?  Ha! Nä    Märkeskläder eller secondhand?  Väldigt sällan märkeskläder, men föredrar second hand i de flesta lägen. Inte byxor eller underkläder eller sånt, varför just byxor vet jag inte    Hur många par skor har du?  Hm... ca 8-9. De flesta är trasiga på ett eller annat sätt men kan ju inte direkt säga att jag inte klarar mig. har dock inga vinterskor som tål snö så det borde jag investera i   Din sexuella läggning?  Hetero, men jag tycker att man blir kär i en person och inte ett kön och att det läggs ner alldeles för mycket energi på vilken sexuell läggning folk har för tycker inte det spelar någon roll    Tror du på konsumtionsmakt? Ja! Vet att många inte gör det och det är klart att det krävs en stor gemensam drift men absolut, det gör jag verkligen!    Vad hade du helst ätit på bio, om du fick välja vad som helst? Hade varit asgott att duka upp frukostbuffé med typ äggmackor, massa frukt och juice! Bättre kombo än frukost och film finns liksom knappt