ESSIE SPRING 2013

  Såhär ser Essie's fantastiska vårkollektion ut! Har fått en crush på ljuslila/lavendelfärgade nagellack, så "bond with whomever" är min favorit i kollektionen. Lacken kostar 129:-/st och finns i butik nu!     Många frågar angående min dåliga uppdatering och varför jag inte visar så mycket makeups längre. För ett par månader sedan så visade jag make-ups varenda dag och tyckte det var så galet kul och hade ett riktigt flow. Men nu har jag tappat inspiration och intresse helt, vilket är jättetråkigt. Jag bloggar när jag har lust nu helt enkelt, och försöker fokusera på lite viktigare saker. Jag har ju varit arbetslös sedan september, men har fått betalt för att blogga. Men nu vill jag utbilda mig och börja plugga igen, så lägger mest energi på att hitta en bra utbildning just nu, samt att se till så något händer i mitt liv. Jag vill börja plugga och flytta nu! Så till alla er som skriver att jag borde uppdatera mer igen och att ni älskar min blogg, TACK för att ni stöttar och ger fina ord. Men jag har varken tid eller ork att blogga på heltid längre. Snart fyller jag 20 och vill lägga fokus på annat! Kanske får jag tillbaka mitt blogg-flow, vem vet? Puss!