Länge sen sist

Är så extremt ful i håret att det tagit mig mer än en vecka att smälta detta trauma. Har nu kunnat ta en bild på det utan att börja gråta iallafall. På kvällen när jag hade klippt mig låg jag och skrekgrät i flera timmar i sängen för att jag var så ful medan Johan låg bredvid och gjorde yoga-andnings-övningar vilket provocerade mig något enormt. Så jag var tvungen att gråta ännu mer. HATAR när människor klarar av att behärska sig och behålla sitt lugn?! Iallafall när jag själv håller på att bryta samman och ältar samma plågor i år. Tiden läker inga sår, är min livsfilosofi.    På tal om djupa sår gjorde jag högskoleprovet igår. Kan vara det mest självdestruktiva jag gjort på länge och det enda som gick bra var lunchen. Åt linsbiffar och surfade på flashback... Vid halv fem gick jag hem storgråtandes och lovade mig själv att inte kolla facit på text-tv. Hamnade där ändå och kan glädja er med att jag hade ett rätt på mattedelen! Ett rätt svar! Oj oj oj det trodde ni inte va. Förstod i efterhand att jag kunde fått fler rätt om jag bara använt min nyinköpta rosa markeringspenna lite mer. Står i högskoleprovsboken att man ska göra det. Nu vet jag till nästa gång.       Imorgon är det Idun-vecka! Äta äta äta hela dagarna. Får passa på när man får hur mycket man vill för 60 kronor per dag.. Så länge: Två dåliga webcam bilder.