Sur.

Jag är så SUR idag. Jag orkar inte åka på loppis, orkar inte byta kanal på tv'n, orkar inte ens göra kaffe. Vill bara sitta här och grymta hela dagen. Sucka åt allt.  Längtar till Idun imorgon, till snabbkaffe och Fanny. Nu finns det tre lediga platser i vår grupp, kanske börjar någon ny nu?Dagen innan jag skulle börja fick jag sånt psykbryt. Grät och tjöt och letade igenom garderoben hundra gånger. Varenda plagg var fult och ännu fulare på mig. Tänker på den tjejen som kanske mår lika dåligt nu inför att vara ny imorgon. Hoppas hon också har en partner som tröstar henne, som tar med henne till Kista Galleria för att handla ett par nya jeans, som kramar henne hela natten och följer med henne till Mariatorget för att vara säker på att hon inte ångrar sig i sista sekunden.  Hoppas hon googlar på IDUN DAGVÅRD BLOGG och kommer hit så kan hon läsa detta betryggande inlägg.  Jaja. Här är mina sura kläder idag.Köpte kavajen på loppisen igår för 25 kronor.