- Katterocken

Nu vill jag bara ta det lugnt. Nyss var en kund här och ville ha tre hjärtan på foten, vi bestämde att jag kunde ta det imorrn eftersom jag är dötrött idag. Dessutom så ska jag fixa Moppis tatuering imorrn. Och jag har inte förberett det så bra så jag får försöka förbereda så gott det går idag. Vet inte ens om jag är säker på att jag fixar en så invecklad tatuering, ska bli kul att se. Hm. Om det blir bra vill säga.. så blir det kul.. Och igår var jag på KATTEROCKEN!! Efter ha simmat med skolan och ha stressat hem och slängt in grejerna så tog jag tåget direkt till stan för att träffa min kära Carro, hon är så söt i lugg. Och sedan träffade vi Marre :D Hon har ett likadant rosett-diadem som jag. Och det passar henne dubbelt så bra... :P Inne på Grand så körde sex band, bla Raw Diamond, Unit Six(omfg, vilken snygg kropp killen hade, jag typ dog), och InnerKitchen(Prabash ägde). Och Basement..hehe.. Det skummaste var typ när Eureka spelade och halva publiken började dansa en asmuppig dans helt random xD såg sjukt ut.. haha. Eller när en gitarrist slog sönder fel gitarr av misstag! Hur?? 'vi måste ta en paus på 20 min pga av det som skett..' haha.. Klockan var väl tolv när det slutade och jag tog 13över-tåget. Vilket betydde att jag var hemma jävligt sent om man tänker på att jag skulle upp och jobba fem på morgonen/natten. 4 h sömn typ. Not very so happy was I this morning. Typ 'vänta.. jag har råd med EN till snooze..' *sprang till tåget och hann precis med* så Alexandra och jag gjorde 150 desserttallrikar och fruktkorgarna i det klautrofobiskt lilla konferansköket. Men mohaha, hela kylen var fylld med delikatesser :) det var ganska kul ändå, plus att jag träffade Jenny i varmköket. Ibland tycker jag att hon är fett cool. Ibland inte. Men jo, hon är det. Kul med likaåriga vänner på jobbet. Och nu är jag hemma. Synd att jag inte har några bilder från Katterocken.. men kanske det kommer några på facebook snart, Bec W tog en massa bilder.Har lite att tänka på nu. Plus att aaah jag har ju svenska nationella snart. Jag har inte tänkt ut vad jag ska hålla föredrag om. Starka band och relationer.. 'relationen till min dator'. Nej. Nej. NEJ! Känns bra att jag skolkade från matteprovet av den anledning att jag kunde plugga lite till det att jag kan göra om det. Och jag har naturligtvis inte öppnat boken. Jag lyssnar på Muse.. jag drömde att jag sjöng en sång inatt.. det var weird..