Jaha då va man bakis igen...

Sorry att ja inte skrev något igår men jag va så bakis att jag bara låg hela dagen. Sedan kom älsklingen hem och stank sprit så då mådde jag ju inte precis bättre...Hade i alla fall kul och drickat va gott i fredags. Men på slutet så struntade likson syrran i en och jag kände inte någon annan där så då va det inte lika kul. Men men fick ju sjunga lite fast tydligen va jag kass då för jag vann ju typ aldrig. Älskar att sjunga fast jag inte sjunger fint... Jaja alkoholen gjorde det nog inte bättre för jag blev ju full vilket jag inte riktigt brukar bli, inte sådär i alla fall... Hann ju inte mer än va bussen förrns jag mådde lite illa... Jaja lite bättre mår jag iag i alla fall :) Älsk är och tränar nu och jag håller på att koka ägg för jag ska göra äggmackor till frukost. Ska göra riktigt onyttiga sådana med smör, ost, ägg och majonäs. Åh så gott det ska bli :)Har redan tryckt i mig en korv med en massa mos och senap för att jag va så hungrig. Haha åt nog inte ordentligt igår. Brukar annars inte villa ha frukost så har snabbt efter att jag vaknat plus att jag inte vill ha så här mycket. Jaja det är väl bara att lyssna på kroppen och ge den så mycket käk den kräver idag...Hur har er helg varit/är?