Lycklig

Alltså jag vaknade på pissdåligt humör även om jag inte sa det tidigare här. Jag får nattliga svettningar alltså typ vallningar som dom i klimakteriet får och idag va dom värre än någonsinn. Jag har alltså inte sovit bra alls inatt och i morrse.                       Ja ni hörde ju sedan att jag fick pengar och blev överlycklig för det :)Strax efter det så ringde jag min älsklingför att berätta det och då säger han att dom precis ringt från vår hyresförmedling. Vi blev erbjuden en lägenhet som vi gärna vill ha!!! Hur glad är inte jag nu?! Vi ska kolla på den halv 7 ikväll men det lutar starkt åt att vi kommer att ta den :) Det känns hur bra som helst just nu för första g¨ången på väldigt länge. Men ja jag mår inte bra idag alls men lyckan är i alla fall stor ändå :)Nu kommer snart mami hit på lunch så då kan jag prata av mig mer. Ha en super dag allihopa!