Paracetamolsförgifting?

Usch va jag är dålig på att uppdatera nu men idag har jag suttit och letat på internet om paracetamolförgiftning och sedan itelen med Giftinformationscentralen. Haha det låter som att det alltid är nå fel på mig och när jag tänker efter så är det ju typ det också... Har ju känt mig konstig sedan i Lördags med illamående, trött, yrsel osv och när jag läste om förgiftningar så stämde det in på paracetamol. Jag äter ju det varje dag på grund av huvudvärk och annat men aldrig mer än det man får. Men i alla fall så stämde typ allt in på det och då blev jag rädd.Det lät inte som att jag hade någon förgiftning fast det stämde på grund av att jag håll mig till dom doserna som finns men ja är inte helt övertygad ännu. Får väl vara utan ett tag och se vad som händer och äta å dricka ordentligt under tiden så kroppen tar upp något annat än massa mediciner.Har ni blivit förgiftad av läkemdel någon gång?