Rinnande ögon

Har nu gjort mig i ordning och väntar bara på att mamma ska ringa och säga att hon är klar så att vi kan åka. Först när jag sminkade migbörjade det svida i ögonen igen och jag var tvungen att tvätta bort allt. Nu svider det fortfarande men jag försöker att inte gråta för jag orkar nog inte göra om det igen...                                      Har packat ner min underbara champagne som älsklingen köpte och  jag bara längtar efter att öppna den. Det enda orosmolnet är ju om jag kommer bli konstig igen. Och ja jag vet att jag inte borde dricka då alls men jag vill ju speciellt nu när jag har minfavvodricka. Usch vad jobbigt det blir iblandmed sådant här. Fick gå upp tidigt i morrse också och bada eftersom jag inte får bada själv eller alltså när jag är ensam hemma. Det är därför jag blev klar så tidigt idag. Älsk åkte vid 20 i 11 och då hade jag redan badat osv. Lite tråkigt bara att sitta och vänta en massa...