Tankar och funderingar

Oj då det blev tydligen senare än va jag hade tänkt mig idag. Har haft fullt upp med att gå på stan, må jätte dåligt, vart glad samt ledsen.Det bästa med hela dagen va att vi fick lägenheten och ska skriva på uppsägningspapper på våran som vi har nu i veckan. Men ja det som va tråkigt va att vi inte får flytta in förrns 1:a maj vilket suger. Ja menar vi hade ju sett fram emot att flytta om bara 1 månad men ja det är ju bättre än ingen men ja jag vill inte vänta så länge. Sedan blir det lite mer problem med pengar osv då eftersom det är tänkt att vi ska åka utomlands samma månad. Det blir väldigt tajt och jag är inte säker på att vi kommer kunna göra båda. I så fall kommer lägenheten i första hand för mig men man vill ju så klart båda. Vet ju fortfarande int eom jag kommer få mer pengar så det känns tungt. Mår även antagligen dåligt av antidepp madicinen jag äter så därför har jag börjat trappa ner den fast man inte ska göra det själv. Tänker inte äta mer sådan medicin nu och det får läkarna ta och aceptera (så fort jag vågar berätta för dem...)Läkarna kan ju tycka att jag är dum i huvudet och att dom kanske tror att jag inte vill bli frisk om jag struntar i medicinen men efter snart två år med olika så tycker jag att jag får försöka utan när det ändå inte hjälper med dom. Jag vill blir frisk men biverkningar och annat känns inte värt det. Vill inte stoppa in en massa skit i min kropp som den ändå klarar sig utan. Min mage håller även på att bli kass för att tala om något ännu mer otrevligt och det är antalgigen på grund av alla mediciner jag stoppar i mig. Känns som att jag hålle rpå att få magsår eller magkatarr elle rnåtto hc det tror även min omgivning. Blir ju inte bättre av att jag stressar hela tiden...Nej nu ska jag massera älsklingens vader som han har sådan träningvärk i ;PHa en bra kväll!