It\'s a new day

Hellu! Igår var klassen ute på skogsvandring. Egentligen var det bara en vandring fram till fika stället, som var vid Delsjön. Sedan en poäng promenad, grillning och dragkamp. Det var riktigt mysigt faktist!   Senare på dagen blev dock inte lika kul, väldigt sad faktist. Sara mötte dock upp mig 22,00 och tog en promenad och snackade med mig. Vi fick varandra att skratta en hel del trots ilska och sorg. Tack vännen!   " Ärlighet är en dyr present. Förvänta dig inte den av billiga personer "     Förlåt Sara, den enda icke uttjatade bilden jag hittade på oss. Men vi alla vet att du är snygg trots din min på denna bilden haha!   Idag har vart en helt okej dag i skolan, vi hade senare hyllningsstal. Mitt kan ni läsa nedanför. Efter många tårar och mycket skratt senare lämnade vi lektionen. ^^   Nu kom jag precis ur duschen, måste börja föna hår osv! Senare bär det av till Björlanda, där jag och Martina ska umgås/parta lite innan vi drar iväg mot staden. Hoppas ni får en bra kväll, för det vet jag att vi kommer att få! :)