Rubrik rubrik rubrik

Hellu.  Idag vaknade jag upp klockan 09,30. Ganska jobbigt att ta sig upp och fixa allt som behövdes. Frukost, snabbfixx och promenad med min söta vovve. Kom en halv timma för sent till Historian, som det kan gå. Hade en lektion, fick sedan reda på att provet jag skulle göra efter skolan var flyttat så åkte hemåt. Hemma har det vart fullt upp idag! Bortsett från att jag sov i ungefär två timmar förut har jag lagat mat, bakat, tagit ut hunden, pratat i telefon(i flera timmar, mycket nödvändigt) och fixat iordning så jag kan retunera tillbaka min Blazer till nelly, en nit saknades!   Bakade kärleksmums förut, till mina små älskade flickor. Jag, Emma, Johanna och Matilda bestämde oss nämligen för att dela upp matsäcken vi ska ha med till " Friluftsdagen " imorgon.     Måste tipsa om sångaren " Chester See " som mest sjunger om kärlek. Super myyyyyyyysiga låtar :)           Finns massa mer bra!