Söndag.

Idag har jag spenderat morgonen/förmiddan på Tingstads trafikskola. Lyssnade på en man som pratade i ungefär 3 timmar. Det gick hyffsat bra med tanke på att sakerna han gick igenom var ganska viktiga och att vi under hälften av tiden satt och tittade på klipp på youtube. Syntestet gick fint det med!   Resten av dagen har jag legat och stekt ute i det fin fina vädret, haft besök och umgåtts med älskade Sara Bengtsson!   Jag vill inte ens gå och lägga mig, trots att jag borde då klockan är runt 23,30. Känner mig så sjukt stressad över den kommande veckan och vill inte att den ska börja. På ALLT jag måste göra i veckan ska jag även gå upp halv 7 varje morgon, i dont like it.   Nu lär jag ju dra mot sängen, annars kommer alla få utstå mitt arga trötthumör imorgon, och det kan jag fan bespara folket hoppas jag!   Godnatt!     Härligt låt!