Update.

Har inte skrivit här på lång lång tid nu! Inte haft varken lusten eller tiden. Sedan skolan slutade har jag jobbat på ett äldreboende. Största delen av personalen var super bra och arbetsuppgifterna var få, dock gjorde det dagarna lite små sega!   Nu har jag äntligen börjat mitt sommarlov, skönt! Kim åkte hem i torsdags efter att ha spenderat en vecka här i Göteborg. När pengarna nu kommer in på kontot blir det att ev. ta en vecka upp till Västerås.   Sedan bär det av till Grekland-Kreta absolut senast i början av Augusti. Antingen åker jag ner ensam, eller tillsammans med någon vän. Sedan väntar min kära vän Meli där nere som åker ner dit denna torsdagen och ska stanna där och hyra lägenhet fram till September. Så en flygbiljett senare kommer jag vara i Rethymnon och bo tillsammans med henne. JAG BEHÖVER VERKLIGEN DET JUST NU!     Vid den 31 juli ska även jag och mina två systrar + en vän till Annika på turridning på ardennerhästar. Ska bli riktigt kul att göra faktist!   Det är ganska mycket just nu. Vi håller på att renovera lägenheten mamma köpt till mig och henne. Huset ska säljas och vi har fullt upp med att kolla på tapeter och välja nya möbler.     Håret har även färgats mörkare!