Roligt? Tråkigt? Ledsamt? Deprimerande? Finner inga ord!

Hej hopp!Här var det ett tag sedan jag skrev men jag har på sätt och vis inget vettigt att skriva. Kanske drar igång bloggandet sen igen.Vad har hänt i mitt liv den senaste tiden då?Förutom att jag har världens bästa pojkvän så har inget annat roligt hänt. Men där emot har en extremt tråkig sak hänt.Jag har förlorat en vän, en tjej i min klass gick bort i Januari p.g.a. hjärnhinneinflammation. Kan inte säga annat än att livet är så fruktansvärt orättvist. Men det är som det är nu, får försöka komma tillbaka till vardagen och inse att detta är verkligheten nu.usch fy blä!Idag är en bra dag iallafall, humöret är bra, det är fredag och jag har praktik. Helt toppen enligt mig.Men ja, vad ska man skriva?FINNS INGET!Så jag kikar kanske in igen någon annan vacker dag!