Studenten, 2 månader och träning!

Hej hopp!Vet inte riktigt varför jag bloggar nu för tiden, kanske mest för att skriva av mig.Iallafall, idag satt vi och "planerade" studenten lite, inte alls mycket. Men under den tiden satt jag och tänkte på dig Agnes, du som aldrig får uppleva den tillsammans med oss fysiskt. Men du finns med oss på ett eller annat vis. En annan anledning till att jag tänkte lite extra på dig var för att det är två månader sen du lämnade ditt liv här på jorden. FYFAN! jag finner fortfarande inga ord för detta, livet är så jävla orättvist. Fick även höra av en i skolan att allting har någon mening, att liksom lär sig leva med det. Man lär sig nog med tiden, men det är i början allting är så fruktansvärt svårt att förstå, du finns med oss i allting vi gör. Det vet jag om mycket väl. Men att allting har en mening? det kan jag absolut inte förstå. Vad finns det för mening med att en 18 åring ska få lämna livet? Det finns ingen mening med det!Har även tränat idag med, både innebandy och gym. Innebandyn gick väl ändå hyfsat bra tycker jag och gymmet med, ökade på det mesta. Känner mig stolt. Imorgon är det 5 månader med min älskade tönt och lite spinning, gogogo!Ajja, nu har jag skrivit av mig!