im sorry

Hej, förlåt för dålig uppdatering och så, men jag har varit mer social på min andra blogg som har haft mycket besökare och väldigt bra statistik. Men nu börjar den sjönka och jag börjar tröttna på den bloggen, så ja vänder mig hit till den här bloggen! Som ni kanske ser har jag fixat rubriken så som jag har velat ha den hur länge som helst, utan stora bokstäver i varje nytt ord. Det gillas!! På julafton så fick jag en laptop av mina älskade föräldrar, tack så mycket! Den används nu varje dag och är super bra. Om läsarna kommer till denhär bloggen och stannar här så, vem vet jag kanske stannar här förevigt.. ne men ja kanske börjar blogga här mer? Och hur bra skulle de inte vara? Skitbra ju!! Under dom dagarna som har gått har jag spenderat med martina, tanja, mattias, min familj och några fler härliga människor. Nyår var verkligen hur najs som helst! Vi smällde raketer och så, supernajs! Uppdaterar mer senare, ni får ha de så länge,LATERO