Förlåt

Förlåt för att jag och Madde har uppdaterat dåligt.  Men jag har inte varit på så där jättebra humör ich har dp inte orkat... Igår gjorde jag och mamma chokladkola som blev mjuk... och nu kommer jag rulla in till skolan första skoldagen... Hmm... Nejdå Men imorn börjar jag skoln och det är lite halvläskigt ör jag vill inte det och det känns som om det kommer kännas väldigt konstig att börja med det där "Gå upp tidigt, försöka äta frukost väldigt tidigt, få stressigt och kuta till bussen" inte kul... Och ikväll har jag ridning så jag ska ha en häst som är håröm så man får inte råka flytta lite på sadeln för då får han damp och börjar bocka, men jag är van med att ha honom och har aldrig rammlat av honom så rätt så nöjd är jag väll ändå för jag brukar ha honom fyra gånger sen får jag ha en annan häst två gånger sen han fyra gågner igen osv... undrar hur det kommer gå, men jag åt fisk och råkade svälja nått fiskben så nu har jag kanske en eller två fiskben i magen som han får bryta men det är dom enda!! okej nu ska jag sluta snacka om det...   1: www.jasina.devote.se i hennes blogg är det mycke bilder. Hon uppdaterar ofta, det är en härlig och trevlig blogg och hon bjuder mycket på sig själv o det är mycket mode och sin vardag. Hon är snäll och ger snälla kommentarer tillbaks.   2: www.sofiastenmark.devote.se hon har en mysig blogg med mycker bilder och uppdaterar ofta. Den handlar om hennes vardg (vad hon har gjort/hur hon har haft det/vad hon har köpt osv)   3: www.olivia-ss.devote.se     och http://elindskog.myshowroom.se/dagen-blogg/#comment har även en "dagens blogg" tävling   /Cornelia (som vanligt)