Johan vs björn

1: www.jasina.devote.se i hennes blogg är det mycke bilder. Hon uppdaterar ofta, det är en härlig och trevlig blogg och hon bjuder mycket på sig själv o det är mycket mode och sin vardag. Hon är snäll och ger snälla kommentarer tillbaks.   2: www.sofiastenmark.devote.se   Jasina var den som vann första priset och får då lite beskrivning om sin blogg tre gånger, om ni vill se beskrivningar om sofia och olivia får ni kika lite längre ner, och det här var då sista länkningarna...   Jag är sjuk, mådde illa imorse när jag vaknade och hade så ont i min mage så jag knapt kunde resa mig upp. Jag fick t.o.m ont i axeln  Men nu har jag inget mer att skriva om/orkar inte skriva mer, men jag kommer lägga upp några klipp på ohan Glans för jag kollar på honom just nu på youtube och han är ju bara för underbar!!!         och lite Björn Gustafsson       /Cornelia