Tårarna rann som floder

Va det bara jag som såg på King Kong, dat gick på kanal tre idag och jag missade början men såg det värsta av slutet... Det var inte första gången som jag såg den men när jag var liten grät jag inte åt filmer/böcker, jag grät bara åt en nalle puh bok men då lämnade dom ju Ior på hans födelsedag för att ordna en stor fest hos honom  Men nu när jag har blivit äldre har jag börjat gråta mer, eller jag har bara gråtit åt The last song och King Kong nu då... Men det var ju så  syn om honom när mann såg flygplanen skjuta honom och hans sista krafter tog slut så han föll ner... Och den där stackar tjejen som var "vän" med honom som såg han sista andetag alltså fan jag känner mig lite mesig just nu. Men det blev att man fick minnen från alla djur man har haft/kände dog och det är rätt så många, jaja den här bloggen ska ju sprida glädje men det är väl lite bra att vi kan visa våra känslor också? Och jag hade planer på att ta kort idag men då ska det ju bli SNÖSTORM!!!! Så då åkte man till mormor det var länge sen jag var där sist så nu blev hon och morfar glada (förutom att jag och min moster åt upp nästan allt godis) Hmm... nu har jag visat tre känslir: Sorg, ilska och glädje. Vilken känslofylld blogg   /Cornelia