ööööh just ja har en blogg också..

jaa som ni kankse förstår har jag ganska fullt upp.. 4 hästar och sen vill man ha lite fritid bredvid det.   men nu regnar det ute och pojkvännen är borta så här kmr ett litet snabbt inlägg!   kom fram till en sak idag! det märks att det går bra för mig och ja sånt för att många kan inte unna mig det känns det som, då det alltid ska va nå gnäll. avundsjuka? kan det va det?  jag har världens bästa ridbana jag betalar varje år, sköter mig mm, men ändå ska det komma gnäll. för nu ska jag betala extra eftersom jag har haft max ca 5 st iår som kmr o provrider på en av hästarna rider 10-30 min och då ska jag betala extra för att det är nån som ska rida som inte är medlem och rider i YNKA 10-30 min?! aja jag är inte den som vill gnälla tbx få väll betala dem extra pengarna.. sen om jagvill ta hit en tränare då måste den först vara medelm?! altså tränaren måste betala medelms avgift för att få träna andra som till o med är medlemar själva?är detta försök för att skramla i extra pengar? varför inte bara höjja medelmsavgiften då? och sluta smyga in pengar från andra konstiga håll..  och sedan om jag inte sköttte mig blir jag avstängd? WTF? va fan vem är det som tar bort bajset efter dem andra?? vem är det som plockar bort hinder som andra lämnat framme? näää herregud! om det är någon som sköter sig är det väll jag! sist städa jag hela hinderboden! för ALLT stog huller om buller! nä dem får väll fan va glada ist för o ha mig där..  och att det är nån som säger att det är andra som rider mina 4 hästar för jag kan knappast rida alla själv?! HAHA omg!   det värsta av allt va ju att detta fick jag höra genom syrran! hon kom inte ens till mig o sa detta! och gnälde på henne ist? du kan väll iaf komma rakt till mig då?   synd att det kostar så mkt o göra egen ridbana.. annars hade jag gjort en direkt imorn! -.-