En kort presentation av mig själv

Nu har jag även fixat en temporär header till bloggen. Det blev väldigt enkel men då bilden är väldigt färgrik och stark i sig så livar det ändå upp, och då behövs det inte så mycket annat. Jag är inte riktigt klar med designen och layouten på bloggen ännu då jag vill fixa med rubrker, kategorier och allt sådant också, men sen så är jag klar.    Men innan dess så tänkte jag berätta lite om mig själv och om vem det är som sitter och styr denna bloggen. Mitt namn är Emilia Rönnow Sandell och jag är en 19-årig tjej från Stockholm, eller förorten Sollentuna till Stockholm. Jag har bott här hela mitt liv med min familj som består av min mamma, min pappa, mina 2 äldre bröder och min lillebror. Mina två äldre bröder har flyttat hemmifrån för studiernas skull så det är bara jag och lillbrodern kvar. Jag slutade gymnasiet 2010 där jag tog studenten från Kulturama Fria Gymnasium med inriktning dans. Jag vill inte bli dansare utan såg det bara som en rolig grej att gå igenom gymnasiet med. Utan jag har istället andra drömmar, även dom inom den estitiska världen. Jag har en dröm om att bli författare då jag älskar att skriva och ebrätta med text. Denna drömmen skapades under min gymnasietid och har vuxit sig starkare sen dess. Har ideér på 3 böcker som jag sitter och skissar och skriver på, men jag tänker inte berätta vad dom ska handla om (i alla fall inte ännu). Har även en annan dröm om att bli filmskådespelare. Denna drömmen har alltid funnits sen jag var liten men ajg gav upp att försöka inom teater då jag har varit och är fortfarande väldigt blyg, men intresset och drömmen har återigen väckts till liv och jag är väldigt seriöst med det. Detta är två drömmar som jag ska arbeta hårt för att nå, för jag ska nå dom.    Nu till hösten så ska jag börja studera 2 kurser på Uppsala universitet; Multimedia och Skriftlig Framställning och det ser jag väldigt mycket fram emot. Jag kommer fortfarande bo hemma så det blir att pendla till och från skolan varje gång, men jag är en van pendlare så det ska nog inte bli några problem. Jag vet inte riktigt vad jag mer ska berätta om mig själv, undrar ni något så är det bara att fråga.    Jag tillsammans med mina 3 bröder.