Dålig uppdatering

Förlåt för super dålig uppdatering men jag har haft jätte mycket å göra! Jag är med kompisar nästan varje dag. Idag har jag varit i Tyskland med min familj. Det var jätte kul och super mysigt! Vi handla inte så jätte mycket godis. Det blev mer saker till mamma och pappa men det var ändå kul. Imorgon kommer ett amerikanskt lag till klagshamn. Vi ska träna med dom och sen ska vi till stan och visa dom malmö , hehe! Super kul. Fast dock vet jag inte om jag kan hänga med till stan för vi skulle nog iväg. På lördag så ska vi spela match mot dom och käka och sånt. Det ska också bli jätte kul! Efter matchen och maten , hehehe , så skulle vi nog till köpenhamn om jag mins rätt .. eller så va det på söndag. Jag vet inte riktigt men det får jag kolla. Nu ska vi gå in till grannarna och ha trevligt , jag ska bada i deras jacuzzi , hihi. Super mysigt.  hehe , älskar dessa bilderna!  PUSS