\"Det är bara en kyss, ingen jävla förlovning\" Sa han och tryckte upp henne på väggen

Hola,   ligger i sängen lyssnar på Bon iver och chattar med mina vänner, ska snart dissa dem för spanska glosor. Alla dar i veckan klart.     Skrev en dikt i morse till en kompis. Namnet är utbytta mot något random gracias   Emma trillar hit Och dit, Emma har druckit för mycket sprit Skrattar och hånglar upp någon kille, sjunger med i musiken och tar på hans lille. Sedan dansa natten lång, hängde också över toaletten någon gång. Dagen där på vafan hände, var killen ens någon hon kände. Frukosten smakar ingenting, hon har tappat sin ring, "vart är min ring?" Om 10 år hon minnas det här, nu är det hon som säger se och lär, till andra fulla flickor hon håller kär. För vad är en hemmafest, utan någon som dricker mest. En kväll där man skapar minnen, måste man också fucka med sina sinnen. Vännerna kramar och finns där. Vem bryr sig om misstagen när vi är här.     BTW, fan glest bland komentarerna, en liten skara är ni. skriv förfan. tackis puss Har Björn Borg långkalsonger på mig, för herrar. Den är galet sköna. Love them . Men där är plats för you know what, and I don't have you know what. SÅ, yes. Tror jag lag upp denna bilden 100 gånger innan men love den. En bild från sommaren 2010 med en underbar vän som jag älskar och är så glad över att ha  nu ska jag gå och göra semlor/säga åt mammi att göra semlor. Cheeriousssss. Nivet som engelsmän säger, CHERIOUSHEHAJKGHD hur stavas det? Lovar att en kompis vid namn smith kommer ba "nääää det stavas faktiiskt såhär bajbajbjabjajbs"