filmknarkare

 Hola bitches   förmodligen sista inlägget på ett tag. Skolan börjar ju imorgon och då har jag inte så much time over. Men det ska bli skönt att komma tillbaka till rutiner och allt sånt! Träffa klassen, börja med träningen igen osvosv. Längta efter våreen...  Jag är så done med detta bajsvädret nu. SOMMAR KOM OCH RÄDDA MIG    Detta lovet har jag verkligen kollat så galet mycket film. Alltså ni fattar inte. Okej. ni fattar inte.   Nä men jag vet inte hur det har gått till. Men julkalendern är slut, alla serier har paus, så man har liksom massor av serietid att lägga på filmer. Och jag har sett så många filmer jag länge velat se, och som har varit jättebra!! Så det är himla kul. Älskar nya bra filmer     men filmer är så härligt, dem ger en så mycket känslor och tankar. näjs   tänkte försöka komma på alla filmer jag sett och skriva upp dem,,     1. Safe haven 2. The butterfly effect 3. The call 4. The purge 5. Prometheus 6. The conjuring 7. Insidious 2 8. Säg att du älskar mig 9. Pirates of the carribean 4, vad den nu heter 10. Save the last dance 11. Gnomeo och Julia 12. Blood diamond 13. Harry Potter och dödsrelikerna part 2 14. Cloverfield 15. Greta surviving summer     Pinsamt.     Men jag har träffat kompisaer mycekt också och jag har jobbat mycket. Men typ varje dag när jag ätit frukost har jag sett en rulle. Ibland två.    Alla de filmerna är bra! Vissa mer än andra såkart men genomsnittliga poäng är fyra toast. den ni   imorgon fyller min kära vän tilds år<3<3