hatkärlek

 heeeeej vänner   DET ÄR VÅR I SKÅNELAND och jag är så glad     morgonarna är kalla men vad gör det. väljer att lida lite i vårjackan halv åtta på tågstationen när jag vet att jag en halv dag senare svettas och drar upp solglasögonen. Love it så much.   För tillfället är jag trött. Har lagom mycket plugg. Har typ 30 skoldagar kvar. Ba softiiishhh. Nej skoja gör jag inte alls. Min kropp jobbar hååårt. Mycket dansdansans      Är med i en dansföreställning som det är mycket jobb med ahora därav långa dagar och en trött sandrish. Shit längesen jag bloggade. KÄnner att detta inlägg kommer vara så seriöst haha. blir alltid seriös när ajg är trött     NÄMEN ATTEEEE   Annars då saknat mig? tackar   ville ba slänga in lite nya menignar och någon ny bild. Vad mer väntar...  jag har fyll år också ju!!! Är 17 fagra vårar nu. Känns bra. Har så bra vibbar för år 2014 och det är så jäkla kul. Lär känna så mycket nytt näjs folk och festar och skrattar och livar till det. Vill verkligen ha ett bra år, känner att jag förtjänar det.      Nu ska jag snart sova tror jag. Teött i huvudet. Pappi är inte hemma så ska sova i hans säng med mammi, standard hih. Mys.   KÄnner mig fett osocial som bara ligger i mitt rum med musik och dörren stängd haha. Pratar och är aktiv hela dagarna så när jag kommer hem vill jag bara sluta prata.   Det är så sköönt att vara tyst. Alla som känner mig vet att truten går i ett så heh. orden tar ju slut. nästan.      ajajajajajaajjajajajja godnatt älsk                 Älskade vackra hatade Båstad.