Ledsen dag idag

Ledsen dag idagÄr helt "aha"Men jaja. Vad ska man göra. Vill skriva ett långt brev eller något men så kan man ju inte göra. Det är inte socialt accepterat, fast å andra sidan när har jag brytt mig om vad som varit socialt accepterat?Bredde på sorgen med Adele och daugther en stund. Men sen tog jag mig i kragen och satte på Summer-Calvin Harris och var glad för en stund.Nu sitter jag återigen på golvet med Chasing pavements på högsta volym. Tur att jag är ensam hemma.Har lov.Sprang intervaller i förmiddags och bröt ber mina muskler för att kunna bygga upp dem igen med lite styreträning. Äter för mycket skitmat. I eftermiddag ska jag träffa mina fina bästisar som jag saknar och figa bla. Älskar figa. Älskar Båstad. Hatar Båstad.Hahaha alltså ÅÅHHHHHHPJPKJDÖKLägger upp en bild på en varelse som jag älskar så mycket och som betyder så myxket för mig. Så fin. Så bra.Sen hittade jag en så jävla ful bild så jag dör hahaha Åh vad vore jag utan mina vänner. De visar verkligen vilka Sanna vänner de är dagar som dessa.Vänner för livet <33