Petter- Rostig kärlek 2010

Hola sorry att jag ej uppdaterat.Skola igen, haft fartfyllt lov.Mycket fest mycket vänner och många kyssar.Nu är det skola med det gör inte så myxket för på fredag flyger jag till huvudstaden och påLördag ska jag ich mina vänner se inte mindre än avicii. Wow. Ska bli fetefett.Våren är påväg och jag är så jävla glad.Lyssnar på Petter 24/7. Spenderar eftermiddagarna i min säng med logiskt rostig kärlek 2010 natt och dag arbeten Och håll om mig. Såklart spelar jag candy Crush snapchatar mina rosa byxor och skicka fula videos till mina brudar.Måste fula av mig när man ska vara så pretty framför alla killar.PussTove min kära vän har fyllt 18 bast. Det firades. Jag har haft kul. Nu är hon 18 och kan köpa sina egna cigg --*alla applåderar*Sen så har jag bara varit trött.Men nu är våren så nära och jag blir lika förälskad som varje år. Förälskad i solen, värmen, snödropparna som kämpar sig upp mot himlen. Älskar att åka tåg med sol över åkrar, älskar att se folk cykla med uppknäppt jacka. Längtar tills den första glassenPuss vänner