sexig är den kvinna som är naken på insidan

 Tjena tjejer och killar     Blö, har precis kommit hem igen. Vädret suger. Och när vädret suger, så gör kollektivtrafiken det också. Ni som inte vet så åker jag tåg vart eviga dag till min colegio. Så efter 2h väntan idag, flera inställda tåg, ersättningsbussar som fastnat på E6 (då den är avstängd pga något annan snökaosolycka) så beslutade jag mig för att FUCK IT jag åker hem. Så nu är jag hemma igen.   Känns såå waiiist haha. Hade faktiskt inte sminkat mig idag, så är glad att jag inte var inödigt fin lix. Skulle nte vara med på gympa på morgonen heller så hade inga jobbiga gympakläder med mig, vilket är skönt. Får ta detta som en STUDIEdag. Måste ändå plugga idag. Men känns ändå ganska bra. Nu har jag massvis med tid, att plugga på. Kan samtidigt vila, bli friksk (har börjat få ont i halsen) och kolla lite paradise hotel. Vet dock redan att det var Joppe som åkte ut. Damn you twittrare.     Så nu är ni lite uppdaterade. Gött va. Det jag ska göra nu är att koka lite te och kolla ph, som sagt. Måste ladda upp mig lite innan jag ska köra igång och plugga. Jag gillar mest att plugga intervaller. (y)     Gjorde även 2000 "flipcards" igår till mina engelska vocabulary. Inte ska man längre bara kunna svenska-engelska. Utan även synonymer, och en bra förklaring på engelska. Flipcardsen räddade min sistaminuten pluggning igår kväll, aldrig lärt mig så fort. Näjs     NU bajsade texten, skitsammis.     Är glad idag ändå. HEmma är bäst.                Ha en bra dag mina läckerbitar pusssss     Ni får dagens ordspråk som jag hittade på interwebben "Sexig är den kvinna som är naken på insidan" Tycker jag stämmer bra.