take it easy on me

hajhajFinns någon som kommenterar mina bilder ibland som heter "the one and only"Det är säkert någon jag känner men jag kan fan inte komma på vem det kan vara haha.Blir så galet nyfiken så nu bloggar jag om det.Nuuu är det söndag. Jag har jobbat några timmar idag. Gööötttt cash money para dinero.Imorgon ska jag till emporia med min kära kusin ska bli kuul! Behöver fixa lite fölsepresenter hehehehehehAhora dunkar reggae musik i huset, alltså min pappa älskar det. Juste så kul också. Just nu har alla i min familj på sig exakt samma sak. Rutiga pyjamasbyxor, vit T-shirt och vita strumpor. Vi var tvungna haha. Sen fnissade alla åt det.Alltså alla ni killar, ni anar inte hur jävla amazing känsla det är att ta av sig bh-n när man kommer hem efter en lång dag. Det är u.n.d.e.r.b.a.r.t.Skulle ba säga det.Sport-tv var på, så kom det listor med namn över vilka som vunnit vad och jaddijaddijaddi så trodde jag det stod "Anders tamigfan" det gjorde det inte.Blir random inlägg har inget att berätta. Bloggar ju hela tiden nu. Ni läsare måste vara nöjda. I håååååpe.Nu ska jag leta upp en rolig bild. Eller nåtFörst så ett sms min kära vän tilde skickade i mina kompisars smsgrupp som vi har. Det var halv tre på nyårsafton. Vi skratta så vi dog då.Sen var jag ambitiös imorse med grillen. Nej inte grillen, frullen* och var tvungen stt ta bild såklart men lät bli att instagramma. Känns bra.Sen åt jag farmorsköttbullar och pasta och kollade serier igår till middag. Det såg sp jävla mycket ut först. Men jag åt allt. Brukar vara så hehehehehehSen kände jag för att vara snygg.Tack för mig love you hejdå älska