vaggvisa för flyktbenägna

 blod svett och tårar.   min kompis ville att jag skulle skriva om det.       Ja, jag är klumpig och slå mig ofta. svettas gärna och gråter när jag är arg.       haha nä men.      VI SLÄPPER DET        Det är ganska sent nu för att avara mig. jag ska sova när jag skrivit detta inlägg. Imorgon är det fredag och sen är det helg. Så skönt. I helgen ska jag träffa min amigas GÅ PÅ BIO!! Händer typ aldrig. ska se den nya med leonardo najs     lyssnar på gårdakvarnar och skit med håkan hellström en av favoriterna       Drar skon i gruset och skapar mönster.  Känner mig stressad, hör klockan ticka Sitter med blicken ut genom mitt fönster Väntan, väntan, vill bara sticka   Tänkte tillbaka på de fel jag kan ha gjort Jag tror inte du kommer, jag tror att du glömt Du sa att jag var fin, vi promenerade runt i min hemort Jag funderar på om jag bara drömt   Fan vad dumt