walla balla

  Vilken svordom använder du mest? - bajs om det räknas, jävlar fan skit Äger du en iPod? - Ja den ligger i lådorna någonstans Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - Från halv sju till halv tio  Hur många resväskor äger du? - vet inte? Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? - En vän helt klart  När var senast någon stötte på dig? -Låter kanske fel men det kan ju vara ganska ofta. Eller det beror ju på. Men idag  Vad åt du till middag senast? - SPAGETTI OCH KÖTTFÄRSSÅÅÅÅÅÅS Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? - Jag hoppas att om folk undrar något så kan dem säga det direkt till mig, men det händer säkert precis som med alla andra. Tycker inte det är så konstigt att folk prata bakom ryggen om varandra. Det är så det ser ut, man undrar ju och disskuterar. Behöver inte vara något konstigt. Så länge man inte sprider rykten.  Vilket riktnummer befinner du dig i? - öh Är du blyg inför det motsatta könet? - om det är någon jag gillargillar så ja  Vilken film kan du alla replikerna till? - öh ingen, tror fan inte på att någon kan det. ISÅFALL VILL JAG HÖRA DET HÄR OCH NU. man måste ju se filmen tusen gånger? Det har jag inte ro till.  Pratar du några andra språk? - Engelska och lite spanska hola. Fake norska också. Diskar du din egen disk? - Plockar undan efter mgi helt enkelt Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? - Beror på hade vi tiillsammans bestämt att vi skulle göra något där man behöver betala så hade jag velat betala för mig själv, men om han säger att han vill bjuda mig på middag så hade jag låtit honom göra det. Men tycker det är en onödig tradition som bara tär på killens plånbok. Vad har du med dig in på bion? - Godis, vatten att välta ut, vänner eller någon mysig,  Har du en blogg? - fyfan vad dum fråga var inte ens kul blev sur nu Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? - humor är så jävla viktigt. få mig att skratta and im yours.  När sov du senast på golvet? - öh Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - 8 punkt Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? - Stavning och slarvfel och särskrivning är inte så noga, jag kastar alltid iväg mina texter utan att läsa igenom, kanske ni märker. Men grammatik alltså när någon talar fel, RÄTTAR DIREKT DAMN IT Vad var det senaste du åt? - rocky road. slut nu  Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - äh vafan såkalrt! Tycker du om att krama folk? - Jaaa alltid love it Äger du en digitalkamera? - nä en system Vad är du allergisk mot? - nada Har du några tvångstankar? - när någon går framför mig i en trappa, och den går i takt, så måste jag gå i mellan takterna. ni fattar. det måste jag bara, går ej annars.  Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? - Sandro kanske