20 LÄRA KÄNNA FRÅGOR !

1. Vad är ditt fullständiga namn? Emma E.. N........ Jonsson2. Hur gammal är du?20 år 3. Bor du ensam eller med någon/några andra?Bor tillsammans med min mamma, min syster och Bobo (min katt) 4. Hårfärg?Just nu har jag ombre, färgade mitt hår blont 2017 senast, så ja jag har en del utväxt som är typ någon slags brun. 5. Ögonfärg?Gröna ögon.  6. Hur lång är du?156/157 cm  7. Singel eller i förhållande?Singel!  8. Vad spenderar du mest pengar på?Det är nog choklad och cola cola zero! 9. Hur många syskon har du?Har bara 1 stora syster 10. Favoritfärg?Får nog bli rosa eller grå.. 11. Vart handlar du ditt smink?Oj.. Inte köpt nytt smink på flera år, men köpte innan på H&M eller Ullared. 12. Bor du i hus/radhus/lägenhet?Jag bor i en lägenhet.  13. Vad gör du varje dag?Haha det är väl mycket jag gör varje dag, typ sover, andas, äter, går på toa, kollar mobilen, kollar datorn, kollar på tven, pratar, dricker osv haha.14. Favoritmat?De får väl bli tacos eller kalops.  15. Vad ser du fram emot till hösten?Hoppas ju förmodligen på att jag har ett fast jobb då eller iallafall ett heltid eller deltids jobb. 16. Vem litar du på?Litar inte på många men dem som jag litar på vet om det. 17. Favorit på Youtube?Får jag inte välja min egna kanal så Vlad Reiser, Jocke & Jonna, Gustav och Johanna.. 18. Vad har du alltid i kylen?coca cola zero, smör, ost, skinka, grönsaker, vatten, sen finns de väl fler saker som jag inte tar någon del av..  19. Är du en morgon- eller kvällsmänniska?De är nog blandat, jag gillar inte att sitta uppe hela nätterna men gillar även inte sova hela morgonen. Så typ mellan 10.00 är det senaste jag går upp och 03.00 är väl det senaste jag går och lägger migKan ju även hända att jag lägger mig senare men då är det för att jag inte kan somna.  20. Varför bloggar just du?Har nämnt det flera gånger innan men jag bloggar för att jag tycker det är kul och att jag får skriva av mig om saker osv. Ser detta som en dagbok som flera kan ta del av.