Ny vecka, nya möjligheter.

God kväll på er!Denna veckan har verkligen börjat bra. Jag vaknade upp första gången lite innan klockan 07.00, men somnade sedan om tills typ 09.00 tiden. Gick upp åt frukost och kollade på tv som i vanlig ordning. Sedan låg jag bara och det lugnt ett bra tag. Mamma kom ju hem runt 15.30 tiden så då ställde hon sig och lagade mat, som idag blev korvstroganoff.. De va verkligen inte igår man åt det hahaha men helt okej var det iallafallUnder dagen har jag även rensat en låda med massa papper i, så nu ligger allt de på plats. Sedan har jag även under dagen spelat in en YouTube video som förmodligen kommer ut på onsdag. Men iallafall runt typ 18.30 tiden drog jag ut på en promenad då jag kände jag behövde det och att även det fanns med på dagens att göra lista. Så när jag ändå var ute och tog en promenad så passade jag på att ringa M då jag ändå var nära där hon bor och frågade om hon ville ses en snabbis och eftersom hon ändå var på väg till sin kompis så möte jag henne på vägen. Så vi stod och snackade i ungefär 15/20 minuter innan jag begav mig hemåt. Nu är jag hemma igen och har precis redigerat klart videon som jag spelade in idag och nu sitter jag även och bloggar vilket också var på dagens att göra lista. Så denna veckan har gått super bra för mig. Men gud va kallt det är ute. Jag har ju inte varit ute på denna tiden av året på jag vet inte hur länge mer än bara 1 kort stund. Så kylan kändes verkligen på mig!! Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och ligga framför datorn och sedan ska jag gå och lägga mig. Så bloggar mer imorgon!