Solsken och toppen dag.

God kväll på er!Nu har ännu en dag gått och jag kan säga att jag är helt slut i kroppen! Haha vaknade upp klockan 07.00 av att de va så himla ljust i mitt rum. Visade sig vara toppen väder ute och när det är toppen väder ute, ja då är jag på bra humör ska jag säga er! Men gick iallafall upp och åt frukost i vanlig ordning och kollade på tv. Sedan satte jag mig och kollade på 3 avsnitt ifrån bonusfamiljen som går på svtplay. Sedan hade jag ett bra samtal med Em.. och vi snackade i ungefär 2.5 timme, efteråt så sken solen fortfarande så jag passade på att gå ut och njuta av solen och gå på en promenad och under den promenaden gick jag och snackade med min bästa vän. Men satte mig sedan på en parkbänk och fortsatte att snacka med min bästa vän medans jag satt och väntade på min mamma då hon var på väg hem ifrån jobbet. Vi mötes upp och sedan drog vi hem tillsammans. Mamma ställde sig och lagade mat och det blev kyckling nuggets och ris med curry sås. Haha mamma klagade nämligen i lördags på att hon aldrig från äta den maten hon tycker om då jag är väldigt bortskämd när det gäller mat. Så jag gav henne denna veckan på sig och laga vad hon vill.. Snäll är jag! Men iallafall hade även fått paket ifrån wish och det var min tröja som jag beställde därifrån, en svart t-shirt med texten '' YOU HAD ME AT TACOS''  super gullig t-shirt verkligen och den passade perfekt. Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt och kollat på YouTube, fixat de sista inför min video som jag ska ladda upp imorgon på min YouTube kanal och sedan har jag inte gjort så mycket mer. Imorgon får vi se vad jag hittar på, det beror ju självklart på vad vädret har att erbjuda. Men kommer väl förmodligen kanske hända någonting spännande. Vi får bara hoppas på det bästa!Bloggar mer imorgon!